Sekcija za pravičnost v izobraževanju odraslih

Sekcija za pravičnost v izobraževanju odraslih obravnava vprašanja pravičnosti in enakih možnosti odraslih za dostop do izobraževanja, načrtuje dejavnosti in jih predlaga Izvršilnemu odboru ADS. Sekcija sodeluje tudi v razpravah o novostih, ki se pripravljajo na nacionalni ravni v izobraževanju odraslih. Pravičnost je aktualna zlasti za družbeno zapostavljene skupine in osebe, ki nimajo zadostne izobrazbe.

Sekcijo za pravičnost v izobraževanju odraslih vodi Olga Drofenik.

Čestitka mag. Zvonki Pangerc Pahernik ob sprejemu v Mednarodno dvorano slavnih za izobraževanje odraslih in nadaljevalno izobraževanje

Mag. Zvonka Pangerc Pahernik, vodja Središča za informiranje na Andragoškem centru Slovenije, je prejela prestižno priznanje za izjemen prispevek k izobraževanju odraslih. Njeno delo, vključno s Tedni vseživljenjskega učenja in projektom EPUO, je prepoznano tudi mednarodno. Iskrene čestitke!

Grafika posveta ADS 2024

Dopis ADS odločevalcem: Predlogi za ureditev področja izobraževanja odraslih na nacionalni ravni

Spoštovani, objavljamo dopis, ki je bil konec maja poslan odločevalcem. V njem so povzete zahteve, ki so bile izpostavljene na strokovnem posvetu ADS: Izzivi izobraževanja odraslih danes za jutri.

Grafično oblikovanje, prelivanje črt

Pripombe in predlogi ADS na Nacionalni program vzgoje in izobraževanja za obdobje 2023–2033

NPVI je v obravnavi, zato smo se v ADS odzvali s pripombami in predlogi, ker menimo, da je področje izobraževanja odraslih v programu spregledano in preslišano , kljub predlogom predstavnika andragoške stroke, ki je bil član delovne skupine.

Pogovorimo se o umetni inteligenci v izobraževanju odraslih

Posvet ADS: Pogovorimo se o umetni inteligenci v izobraževanju odraslih

V Andragoškem društvu Slovenije smo se, kljub poplavi posvetov in okroglih miz na temo UI, odločili, da pripravimo strokovni posvet, ki bo potekal v spletnem okolju Zoom, 23. 11. 2023.
Na posvetu bomo s strokovnjaki, ki se tako ali drugače ukvarjajo z UI, osvetlili nekatere dileme in odgovore na vprašanja o umetni inteligenci, njeni uporabi, vplivu, pozitivnih in negativnih straneh njene uporabe in predstavitvijo nekaterih primerov uporabe v izobraževanju.

Posvet ADS: Vpliv medijev in medmrežja na informiranje, priložnostno, vseživljenjsko učenje odraslih

V ADS smo se odločili pripraviti strokovno srečanje, z različnimi strokovnjaki, ki poznajo in raziskujejo področje medijev ter tudi ustvarjalci medijskih vsebin, da bi osvetlili dilemo, ali novi mediji in njihov vpliv, udejanjajo samostojen dostop do vednosti in verodostojnega znanja in informacij za uporabnike in uporabnice ali ne.

JAVNO PISMO MINISTRU ZA VZGOJO IN IZOBRAŽEVANJE

Spoštovani gospod minister, v časniku Delo  (27. decembra 2022, na 3. strani) je bil pod naslovom ‘Leto dni za novo biblijo vzgoje in izobraževanja’ objavljen pogovor z dekanom ljubljanske pedagoške fakultete, prof. dr. Janezom Vogrincem, v katerem izvemo, da ste sredi decembra imenovali delovno skupino za pripravo nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja do leta 2033.

POBUDA ZA USTANOVITEV DIREKTORATA ZA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

Zakaj pobuda? Po sedanji organizacijski shemi Ministrstva za znanost izobraževanje in šport so direktorati organizirani po šolski shemi za predšolsko in osnovno šolsko vzgojo in izobraževanje ter za visoko šolstvo. Srednješolsko in višješolsko strokovno  izobraževanje  pa je z izobraževanjem odraslih umeščeno v neke vrste »mešanem« direktoratu. Taka organiziranost ne odraža dejanskega stanja z vidika raznolikosti in  obsega vključenosti odraslih v izobraževanje in ne sledi sprejetim usmeritvam o vseživljenjskem učenju in izobraževanju.

Iskrene čestitke naši članici IO ADS SIMONI GERENČER

14. novembra je s strani predsednika RS Boruta Pahorja prejela jabolko navdiha za njeno znanstveno in strokovno delo z ljudmi z gluhoslepoto, zasluge pri razvoju jezika gluhoslepih in njegovega vpisa v slovensko ustavo.

Objavljamo Povzetek ugotovitvev o upravljanju IO na lokalni ravni

Objavljamo Povzetek ugotovitvev o upravljanju IO na lokalni ravni, ki je nastal kot rezultat sodelovanja med Andragoškim društvom Slovenije in Andragoškega Centra Slovenije, ki sta skupaj izpeljala 6 fokusnih razprav na temo Pomen izobraževanja odraslih v moji občini. Projekt je financiralo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Namen razprav je bil dobiti mnenja županov o tem, […]

Video: Izobraževanju odraslih prijazne občine

Vabimo vas k ogledu videa Izobraževanju odraslih prijazne občine, ki je nastal v sklopu projekta Pomen izobraževanja odraslih v moji občini.